به یاد آرزوهایی که می میرند

به یاد آرزوهایی که می میرند

Music v:12 Music v:12 Music v:12 Music v:12

آخرین مطالب ارسالی

به یاد آرزوهایی که می میرند

به یاد آرزوهایی که می میرند
سکوتی میکنم سنگین تر از فریاد...
 
خداحافظ سحر تنها...

فقط اینو میگم به دوستایی که حرفای این وبلاگو دور از حقیقت میدونن که اگه زمزمه های دلتنگی سحر رو بازم بخونین می بینین که توی زندگی پر دغدغه اون هیچ اتفاق باور نکردنی نیفتاده و فقط شاید دردهاش اونقدر زیاد بوده که تو ذهن بعضیا نمی گنجه گر چه دیگه مهم نیست.دیگه سحری بین ما نیست که از چیزی ناراحت یا دل شکسته بشه.برای شما شاید فقط یه اسم بود یا یه نویسنده وبلاگ البته بازم نه برای دوستایی که باهاش در تماس بودن.ولی سحر عزیز چطور باور کنم اون چهره ی زیبا و مهربونت دیگه از حیاط آپارتمان گذر نمیکنه.چطور باور کنم چشمای قشنگتو برای همیشه بستی.یادت برای همیشه در قلب من و همه کسایی که دوستت داشتن باقی میمونه.این آخرین اس ام اس سحر بود که همراه التماس دعا بهم گفت.
 
هروقت دلت برایم تنگ شد به آسمان آبی و بی انتها بنگر

فردا آسمان از آن من است...

همدم روزهای دلتنگی ات امیرحسین .لبخند

 

@rahamir14000



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب‌ها:
امیرحسین شفیعی سه شنبه 2 خرداد 1396 ادامه مطلب